To-die - Reisverslag uit Sydney, Australië van Astrid Kamp - WaarBenJij.nu To-die - Reisverslag uit Sydney, Australië van Astrid Kamp - WaarBenJij.nu

To-die

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

05 Maart 2012 | Australië, Sydney

To-die was de eerste dag! Ondanks dat Australiers vandaag to-die noemen is de vlucht goed verlopen. Vandaag heerlijk langs de Harbour Bridge en the Opera House gelopen op slippers en met blote benen! Daarna super chill gerelaxt in Royal Botanic Garden :) Ik denk dat ik hier wel aan kan wennen! X

  • 05 Maart 2012 - 10:24

    Dieke:

    zou de jas nog nodig zijn komende tijd? in ieder geval al mooie dingen gezien. veel plezier nog. je krijgt de groetjes van beppe

  • 05 Maart 2012 - 10:27

    Rudolf:

    i like

  • 05 Maart 2012 - 11:49

    Lianne:

    Astrid!
    Ik heb je niet meer gezien:( maar ik lees dat je goed bent aangekomen gelukkig en ik zie hiernaast dat het nu regent daar? Hier ook dus dat maakt mijn jaloersheid op dit moment een heel klein beetje minder ;) Heel heel heel veel plezier en ik ga wachten op de mooie foto's hier! xx

  • 05 Maart 2012 - 13:28

    Scott:

    Bany! Ik wil ook blote benen! Ik staar uit het raam vanaf de 3e Heymans, ondanks dat je weg bent blijft dat ding toch maar staan! Grauwe lucht hier, maak snel een foto and show me the sun! xx

  • 05 Maart 2012 - 15:23

    Marc:

    Astrid, mag ik van jou in de categorie "Kort Maar Krachtig"... jouw eerste weblog? Dankjewel, ik wist wel dat je 'm had ;)

    Have fun daar, kan niet wachten op de eerste foto's en verhalen van mensen die je ontmoet hebt!

  • 05 Maart 2012 - 15:39

    An Li:

    Haha nice direct omringd door een paradijs! Have fun! x

  • 06 Maart 2012 - 10:55

    Aafke:

    He Astrid,

    Klinkt goed!...vooral op slippers....het voorjaar komt er bijna aan hier in het hoge noorden.
    Heel veel plezier aan de andere kant van onze aardbol.

    groetjes Aafke en Maaike

  • 16 Maart 2012 - 09:09

    Dieke:

    Hey As, je viert MJ haar verjaardag dit jaar wel heel speciaal ;-) Succes met de telefoontjes. Hoop dat je niet alleen maar boze reacties krijgt. Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Australië

16 Maart 2012

The Australian Party

05 Maart 2012

To-die
Astrid

Actief sinds 28 Feb. 2012
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 4506

Voorgaande reizen:

03 Maart 2012 - 15 Juli 2012

Australië

Landen bezocht: