Australië - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Astrid Kamp - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Astrid Kamp - WaarBenJij.nu

Australië

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

17 Maart 2012 | Australië, Brisbane

Lieve Astrid,

Een wachtwoord met een trema op de e, wat zou dat nou kunnen zijn? Het lijkt me verstandig je wachtwoorden voortaan niet meer te verklappen in je blog.
Misschien is Nieuw-Zeeland is optie?

Liefs, je beschermengel.

  • 17 Maart 2012 - 16:09

    Rudolf:

    :D

  • 19 Maart 2012 - 02:50

    Astrid Van Kamp:

    Lieve beschermengel,

    Goed om te horen dat ik een beschermengel heb (die vervolgens inbreekt in m'n blog, hmm..) Gezien het feit dat alleen vrienden en familie mijn blog volgen, dacht ik dat het niet erg zou zijn dat mensen mijn wachtwoord zouden weten :) Ik zal in het vervolg rekening houden met het feit dat ik zelfs voor vrienden en familie mijn wachtwoord geheim moet houden. Bedankt, beschermengel!

    Xx

  • 02 Mei 2012 - 14:29

    Andrea:

    Hoi Astrid, hoorde van Marielle dat je je erg goed vermaakt down under :) Heel veel plezier nog, en succes met je nieuwe baan bij het hotel! Hooroo! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australië

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2012

Australië

16 Maart 2012

The Australian Party

05 Maart 2012

To-die
Astrid

Actief sinds 28 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1123
Totaal aantal bezoekers 4509

Voorgaande reizen:

03 Maart 2012 - 15 Juli 2012

Australië

Landen bezocht: